Menu

Výhodná koupě

CLEAMEN 102/202 osvěžovač a neutralizátor pachů, 5L

Běžná cena: 828,25 Kč vč. DPH

Sleva: 20 %

Akční cena: 662,60 Kč vč. DPH

Kontakt

Hygienické Potřeby CZ

+420 774 SANITA
(+420 774 726 482)

info@hygienickepotreby.cz
objednavky@hygi....cz
www.hygienickepotreby.cz

Webmaster

admin@hygienickepotreby.cz

DPD

Obchodní, dodací a reklamační podmínky

Způsob objednání zboží

  • Zde v Internetovém obchodě
  • E-mailem
  • Telefonicky

Doporučujeme Vám použít Internetový obchod, který Vás krok po kroku provede celou objednávkou. Většinu zboží si můžete prohlédnout na fotografii a dozvíte se o něm vše potřebné.
Před prvním nákupem je nutné registrovat se. Čistící prostředky online mohou nakupovat pouze osoby starší 18ti let!

V případě, že objednáváte e-mailem nebo telefonicky, je nutné uvést Vaše kompletní fakturační údaje, dodací adresu a položkový seznam objednávaného zboží (ideálně včetně objednacího kódu, který naleznete zde na stránkách).

Většinu našeho sortimentu máme stále skladem. Na dostupnost konkrétního produktu se můžete informovat telefonicky nebo e-mailem.

Dodání zboží

Zboží posíláme přepravní společností PPL. Cena za doručení je 99 - 149 Kč + 21% DPH dle hmotnosti za 1 balík (maximálně 31 kg). U vyšší hmotnosti zboží v košíku se poštovné spočítá na odpovídající počet balíků. Přepravce Vás bude kontaktovat telefonicky, proto prosíme uvádějte číslo, na kterém budete k zastižení.

HmotnostCena (bez 21% DPH) za doručení PPL
0 - 5 kg109,- Kč
5 - 10 kg119,- Kč
10 - 20 kg129,- Kč
20 - 31 kg159,- Kč

V případě zájmu je možné si objednané zboží vyzvednout každý pracovní den v naší provozovně na adrese:

Areál FASA - BUDOVA A
Františka Diviše 386/29
104 00 Praha 10 - Uhříněves

Otevírací doba:
Po: 7:30 - 16:00
Út: 7:30 - 15:00
St: 7:30 - 16:00
Čt: 7:30 - 15:00
Pá: 7:30 - 13:30

Zobrazit na mapách Google

Platba za zboží

  • Dobírka při převzetí (u PPL možno i kartou)
  • Hotově
  • Převodem na účet

Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 24 Kč + 21% DPH. Platí se v hotovosti nebo kartou dopravci při převzetí zboží.

V případě, že zvolíte platbu převodem z účtu, vyčkejte po odeslání objednávky na e-mailovou zprávu, ve které obdržíte kompletní údaje potřebné k realizaci platby. Zboží expedujeme až po připsání kompletní částky na náš účet. Tento způsob platby je ZDARMA (kromě případných poplatků Vaší bance).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, včetně záručního listu, prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).

Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží, způsobem, na kterém se oba dohodnou. Tato částka bude ponížena o náklady, které prodávajícímu vznikly s přepravou zboží k zákazníkovi. Neposílejte zboží na dobírku! Doporučujeme Vám zboží pojistit.

Storno objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

Záruky

Prodávající poskytuje na zboží záruky v souladu s Obchodním zákoníkem. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Prodávající neodpovídá za škody vzniklé kupujícímu nebo třetím osobám nedodržením předepsaných postupů použití, montáže, technologických postupů, návodů k použití apod.
Nároky na záruku přísluší pouze kupujícímu a nelze je převést na třetí osobu, není-li domluveno jinak.

Reklamace

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době.
Pokud dojde k poruše zboží v záruční lhůtě kontaktujte nás prosím telefonicky nebo emailem (viz. kontaktní údaje). Pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace si prosím připravte (nebo nám zašlete) následující údaje:

  • Jméno, příjmení a kontakt na Vás
  • Číslo objednávky (přišlo Vám e-mailem po dokončení objednávky) nebo číslo dokladu, který jste obdrželi se zbožím
  • Druh reklamovaného zboží
  • Popis závady

Všechny reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30ti dnů. Pokud je to možné, snažíme se samozřejmě vyřídit reklamaci co nejrychleji.
Zboží nelze reklamovat v následujících případech:

  • Zboží bylo reklamováno po uplynutí záruční doby
  • Zboží (nebo jeho díly, např. pumpičky v zásobnících), opotřebené jeho běžným používáním
  • Na zboží byly porušeny samolepky (pečetě) výrobce
  • Zboží bylo neodborně instalováno, upravováno nebo opravováno
  • Zboží bylo poškozeno živlem (vodou, ohněm, bleskem, elektrickým výbojem, apod.)
  • Zboží bylo poškozeno při přepravě (viz. níže)
  • Došlo k neoprávněné změně údajů na záručním listu (v případě, že výrobce nedodává vlastní záruční list, slouží k tomuto účelu daňový doklad)

Poškození zboží při přepravě

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození nejlépe vyhotovit záznam o poškození ještě za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nenese prodejce nýbrž dopravce, veškeré přepravované zboží je totiž pojištěno. V případě, že je zboží zjevně poškozeno je opravdu nutné sepsat s řidičem škodní protokol, na jehož základě bude sjednána náprava. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu jeho převzetí (jehož podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy) a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Děkujeme za pochopení.

Ověřeno zákazníky

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.

GDPR memorandum

Verze pro čtení (HTML)

Verze pro uložení / tisk (PDF)

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 24. května 2018 a ruší všechny předchozí.


Nákupní košík

Váš košík je prázdný.

Přihlášení





Registrace zákazníka
Zapomněli jste heslo?